En cas de defunció

Donem tota la informació i suport que es necessita les primeres hores després de la defunció. Assessorem sobre els tràmits administratius i protocol·laris, informem de tots els detalls i estem al costat de les famílies per ajudar-les en tot el que necessiten. Estem disponibles les 24 hores, tots els dies de l’any, al telèfon 900 11 14 15.

Què cal portar?

La documentació que cal aportar per a la tramitació de la defunció és la següent:

  • DNI de la persona difunta.
  • DNI de la persona que contracti el servei.
  • Roba per a vestir la persona difunta.
  • Títol de la sepultura en cas d’enterrament.
  • Rebut o pòlissa de l’assegurança, si el difunt està assegurat.
En cas de defunció

Protocol d'actuació

De l'1 al 15 de juny 2020

  • HorariHorari Sales de Vetlla: 10 h - 13 h i 16 h - 20 h
  • MascaretaÉs obligatori l'ús de mascareta per entrar al tanatori
  • Les gestions i els tràmits es podran realitzar telefònicament
  • Les gestions i els tràmits presencials, només 2 persones
  • AforamentL'aforament de les Sales de Vetlla serà de 15 persones
  • A les celebracions a l'Oratori podran assistir 50 persones
  • Distancia de seguretatS'ha de guardar la distància de seguretat de 2 metres
  • ContacteServei permanent 24 hores: 900 11 14 15

De l'1 al 15 de juny 2020

  • MascaretaÉs obligatori l'ús de mascareta per entrar al tanatori
  • Les gestions i els tràmits es podran realitzar telefònicament
  • Les gestions i els tràmits presencials, només 3 persones
  • L'aforament de l'Oratori és del 100%
  • Distancia de seguretatS'ha de guardar la distància de seguretat de 1,5 metres
En cas de defunció
Call Now Button