La Funerària
Som una empresa familiar amb una trajectòria de més de 70 anys d’experiència que ens avala.
Darrere la funerària hi ha un equip humà format per persones sensibles i respectuoses que tenen clara la seva missió: acompanyar les famílies en el seu dol, donar-los tot el suport i mantenir viu el record de la persona estimada.
La nostra voluntat és ajudar en uns moments que sabem que són difícils. Volem que famílies i amics puguin viure el dol sense haver-se de preocupar de res més. Amb discreció, tacte i diligència, nosaltres ens ocupem de tot. Sempre hi som.
Gestionem tots els tràmits funeraris a Igualada i la seva comarca. Estem disponibles les 24 hores, 365 dies l’any.
empatia01
Entendre el dolor i posar-se al lloc dels familiars que pateixen, donant la importància que aquest dol té per a ells. Cada difunt és únic.
humanitat02
La prioritat és donar un bon servei i ajudar la gent a superar aquests moments de dol, acompanyant-los i cuidant-los.
respecte03
Mostrem deferència pel difunt, pels familiars, pels amics i per les seves demandes.
voluntat04
Malgrat els anys en el sector i l’antiguitat de l’empresa, la vocació de servei i la voluntat d’ajudar els altres estan intactes, com el primer dia.
comprensió05
Ens posem al lloc de l’altre, detectem, entenem i resolem les necessitats de cada família.
El Tanatori
El Tanatori ofereix els seus serveis de manera permanent a Igualada i comarca les 24 hores al dia i 365 dies l’any.
El Crematori
Amb el crematori podem complir el desig del difunt i de la família en un espai íntim i respectuós.
Serveis
Bones Pràctiques
Som una empresa responsable, estem compromesos en garantir els drets dels nostres clients, per això ens hem adherit al Codi de Bones Pràctiques de les empreses de serveis funeraris, així com al sistema arbitral de l'Agència Catalana de Consum.
Codi de Bones Pràctiques
Estem adherits al Codi de Bones Pràctiques de les empreses de serveis funeraris, un document que expressa el compromís de les funeràries amb els seus clients a través de vint bones pràctiques, i que té per objectiu garantir el millor servei i un tracte respectuós i honest.
Veure el certificat Veure el Codi de Bones PràctiquesSistema Arbitral de Consum
La nostra empresa, coherent amb els seus principis, s'ha adherit al sistema arbitral de resolució de conflictes de l'Agència Catalana de Consum per tal de resoldre de manera àgil i fàcil qualsevol controvèrsia que pugui sorgir.
Veure el certificat